BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 31, 2010

1 JANUARI 2011

Salam Tahun Baru 2011 untuk semua...
sambut kat mana malam tadi?
aku sambut depan TV je...
takde gi mana2..
tak suka sesak2...
xbernafas aku nnt...
hehehe...


Macam biasa, awal tahun baru pastinya adalah detik paling bererti..
Sebab ia adalah hari pertama pada bulan pertama pada setiap tahun ..

***
Hmm..
Ntahla..
Aku macam xda mood je nak update blog ari ni..
Bukan nak update je, memang xda mood pun nak buat apa2..
Hari ni aku bangun awal..
Sebab malam tadi memang x boleh tido pun..
X sihat sgt..
Demam + selsema + sakit tekak..
Plus hidung sumbat..
*cian aku kan*


Aku xtau la nak bebel apa skrg ni..
Hmm ok..
Skrg aku nak cta sket pasal azam aku tahun baru ni..
Aku nak berubah..
Aku nak belajar rajin2..
InsyaAllah..
Skrg aku dah last sem..
Aku perlu struggle betul2..
Xnak main2 lagi..
Xnak ponteng kelas tanpa sebab..
Buat semua tugasan + amali + kuiz yang tutor bagi..
Pastu, aku nak jalankan tanggungjawab aku sebagai isteri dengan betul :)


Apa yang aku harapkan sangat untuk tahun baru ni ialah aku nak mulakan hidup yang baru..
Aku nak mulakan hidup baru dengan suami tercinta *(waseh)*, keluarga dan sahabat2ku..
Aku dah xnak sedih2 lagi..
Aku harap sangat tahun ni, hidup aku da xda la seteruk macam tahun lepas..
Harap sangat kalau boleh aku nak jalani kehidupan seharian dengan tenang tanpa ada masalah yang timbul macam dulu2..
Kalau ada masalah pun, senag je nak selesaikan..
Macam masa arwah mak masih ada..
Aku dah xtahan sangat dengan hidup macam tu..
Sejak arwah mak meninggal, aku dah macam xda haluan je..
Ada ayah pun, hmm xtau la nak cakap..
Biar la aku je yang tahu..
Huhu..

Tetiba lak rasa sedih..
Huhu..
Xpa la..
Benda dah lepas biarkan je la kan..
Skrg kta mulakan hidup baru :)

***

Err..
Ok la..
Ni je yg aku boleh update buat masa skrg..
Salam :)








0 comments: