BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 7, 2011

Weekend datang lagi......!





Oh yeah!
Aritok ari Jumaat
Aku turun kelas kol 8 - 12pm jak
Kelas petang aku x turun sebab ada urusan keluarga yang perlu aku selesaikan
*Sorry miss xda surat MC!*
Esok Sabtu
Maksudnya esok xda kelas!
^_^

.:. HAVE A GREAT WEEKEND! .:.





Xda kelas x bermaksud xda keja nak dipolah nak?
Haaa
Esok aku masih ada banyak keja juak nak di polah
Walaupun Sabtu dikira "cuti"
Tapi aku xda "cuti" pun
Sama jak macam hari2 biasa

Esok aku kena kemas rumah
*seluruh rumah mesti bersih*
Bersihkan kandang Otet (arnab kesayanganku) hihi
Ya pun mun aku mampu nak polah sehari2 ya
Lepas ya sambung polah assignment yang berlambak2
Lepas ya gik
Ku neman usu ku gi pasar beli barang2 dapur
Ya pun mun ada org kirum duit perbelanjaan rumah
Hurmm
Maybe malam baruk dapat nak rehat 

-.-

-------------------------------------------------------------------------

Marek aku pergi poliklinik dengan husband aku
Last 2 weeks cek darah
Marek la result ya kuar
Doktor ya madah
"penyakit tok xda ubat!"

2 kali dah aku jumpa doktor
Doktor yang berlainan la
Kedua2 nya madah benda yang sama
Knek tok dah hampir mok putus asa jak dengar nya madah camya
Xtauk camne gik mok polah
Mun nak pergi berubat kat hospital
Kos nya mahal glaaaaa!
X mampu mok bayar
Huhu
Sedih
Takut
Sakit
Semua ada!

&&

Yang paling aku xmok nya berlaku ialah
AKU XMOK MERASA KEHILANGAN & AKAN KEHILANGAN SELAMA2NYA!!

Pa gik yang aku patut polah untuk selamatkan keadaan??

:'(



0 comments: